
Format: pdf, epub, azw3, mobi
Rok wydania: 2014
Rozmiar: 50.4 mb
Wersja Językowa: Polska
Archiwum: 7zip (bez kompresji)
Książka ukazuje znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów.
Psychologia konsumenta
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe?
Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością?
Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu?
Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki tej książki. Wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
Kod: Zaznacz cały
https://twojplik.to/view/J7BP89-CUHNMG-K36TOW-IQXSRL/
https://uploady.io/c4r68i6hnz03
https://frdl.to/7kl2t4ffhcr5
https://nitroflare.com/view/171777B05C8D6A5/