Opracowanie zbiorowe - Unreal Engine w 24 godziny: Nauka tworzenia gier [2017]

programowanie, Informatyka

Awatar użytkownika
Blitzer
Posty: 3674
Rejestracja: 13 mar 2022, 11:15
Reputacja: 682

Opracowanie zbiorowe - Unreal Engine w 24 godziny: Nauka tworzenia gier [2017]

Post autor: Blitzer » 23 lip 2023, 8:22

Opracowanie zbiorowe - Unreal Engine w 24 godziny: Nauka tworzenia gier

Obrazek

Info:

Wielkość: 182.xx MB
Gatunek: programowanie, Informatyka
Rodzaj Kompresji: rar
Zawartość: (Pdf.Epub.Azw3.Mobi)
Wersja językowa: [PL]
Rok wydania: 2017

Opis:
Spoiler
Show

Jeśli dużo grasz na różnych urządzeniach, na pewno masz też pomysły na nowe gry. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób taką grę napisać, bez obaw — nie trzeba do tego magicznych umiejętności. Wystarczy wykorzystać odpowiednie narzędzie, takie jak Unreal Engine: potężny silnik gier wykorzystywany przez wielu profesjonalnych i niezależnych twórców, udostępniający szereg niezwykle przydatnych edytorów i narzędzi.

Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą poznać podstawy Unreal Engine 4. Ten praktyczny przewodnik składa się z 24 rozdziałów. Przestudiowanie każdego z nich wymaga najwyżej jednej godziny. W książce znalazły się szczegółowe instrukcje, praktyczne przykłady oraz liczne ćwiczenia i wskazówki. Przedstawiono istotne informacje o platformie Gameplay i opisano, jak korzystać z jednostek i systemów kontroli Unreal, aby już po kilku godzinach nauki tworzyć w pełni funkcjonalne gry na różne platformy, w tym również gry internetowe i dla urządzeń mobilnych.

W tej książce między innymi:

- organizacja projektów i przepływ pracy w Unreal Engine 4
- pisanie gier planszowych
- tworzenie krajobrazów, budynków i postaci za pomocą różnych edytorów
- korzystanie z wizualnego systemu skryptów Blueprint
- tworzenie zdarzeń reagujących na akcje użytkownika
- optymalizacja gier dla urządzeń mobilnych i przygotowanie gry do wdrożenia
- Unreal Engine — świetne narzędzie dla najlepszych twórców gier!

Aram Cookson wykłada w Savannah College of Art and Design. Od 15 lat naucza zasad grafiki i projektowania gier. Specjalizuje się w technologii Unreal Engine.

Ryan Dowling Soka jest jednym z autorów gry Gears of War. Jest bardzo doświadczonym użytkownikiem Unreal Engine 4.

Clinton Crumpler jest starszym grafikiem środowiskowym w Microsoft Studios. Wcześniej pracował jako grafik w Battlecry Studios. Specjalizuje się w grafice środowiskowej.

[Helion, 2017]
..........

Kod: Zaznacz cały

***

***
https://rg.to/file/e7973f50a7d7d63dc9989d86b0008753/
***

***
Dostępny tylko w weekendy, oraz dni wolne ;)
[Zarejestruj się na ffile.net]
[Zarejestruj się na freedl.ink]

ODPOWIEDZ