Podmiotowe uwarunkowania radzenia sobie ze stresem osób z uszkodzonym słuchem - Anna Czyż

nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)

Awatar użytkownika
Torres
Posty: 5636
Rejestracja: 15 mar 2022, 19:47
Reputacja: 1641

Podmiotowe uwarunkowania radzenia sobie ze stresem osób z uszkodzonym słuchem - Anna Czyż

Post autor: Torres » 21 lut 2024, 0:42

Podmiotowe uwarunkowania radzenia sobie ze stresem osób z uszkodzonym słuchem - Anna Czyż

Obrazek

Format: pdf, epub, mobi, azw3
Rok wydania: 2019
Rozmiar: 50.4 mb
Wersja Językowa: Polska
Archiwum: 7zip (bez kompresji)

Książka stanowi wkład w rozwój obszaru nauk społecznych. Podjęta w niej problematyka wykracza jednak poza sztywne ramy jego dyscyplin i subdyscyplin. Opracowanie łączy wiedzę z zakresu psychologii, audiofonologii, socjologii i jest próbą wprowadzenia jej do surdopedagogiki.
Rozprawa dostarcza wiedzy na temat specyfiki bio-psycho-społecznego funkcjonowania osób z trudnościami słuchowymi w okresie późnej adolescencji (w wieku młodzieńczym) i wczesnej dorosłości. Podejmuje problematykę wpływu niedosłuchu na codzienne życie, wskazuje, jak ukierunkowywane są działania osób nim dotkniętych, co je warunkuje i czy podejmowane aktywności pozwalają na skuteczną walkę z przeciwnościami losu. Osadzona w transakcyjnej teorii stresu Lazarusa i Folkman oraz teorii zasobów Hobfolla, pokazuje, jaki jest poziom stresu, które zmienne demograficzne najlepiej ten poziom opisują i jakie style oraz strategie walki ze stresem są najczęściej stosowane.
Niniejsza książka pozwala dostrzec i zrozumieć niektóre jego aspekty, a dzięki temu udzielać lepszego wsparcia psychopedagogicznego osobom niesłyszącym i słabosłyszącym, co może się przełożyć na lepszą jakość ich funkcjonowania i życia. Jest to pozycja dedykowana wszystkim tym, którzy profesjonalnie zajmują się rehabilitacją, nauczaniem i wychowaniem osób z uszkodzonym słuchem. Problematyka badawcza koncentruje się wokół trudnych sytuacji, sposobów ich przezwyciężania i podmiotowych uwarunkowań radzenia sobie z codziennym stresem.

Kod: Zaznacz cały

https://filestore.me/ck15tn2eifjn/

https://www.uploadbank.com/4egc4dbrcwl9

https://frdl.to/qxgqfjxcl80l/

https://uu.d-ld.net/2fa5f9e6f1

https://nitroflare.com/view/AA4730387C178AC/
Obrazek

ODPOWIEDZ